Veelgestelde vragen

Vragen over Tea Lifestyle

1. Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

Omze Algemene Voorwaarden vind je hier.

2. Hoe wordt mijn privacy gewaarborgd?

Onze Privacy Statement kun je hier nalezen.

3. Zijn alle bedragen inclusief BTW? 

Ja, alle prijzen van ons assortiment zijn inclusief BTW.

4. Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, waar kan ik dat melden?

Dat vinden wij natuurlijk erg jammer en zijn dan ook benieuwd naar je reden. Laat het ons weten via info@tealifestyle.nl. Wij zullen er alles aan doen om het naar tevredenheid op te lossen. 

5. Hoe word ik 'FRIEND' van Tea Lifestyle?

Als 'Friend' van Tea Lifestyle profiteer je van veel voordelen. Je leest er alles over op onze 'Friends Pagina'. Daar lees je ook hoe je je kunt aanmelden.  

6. Hoe kan ik jullie bereiken?

Kijk op onze Contact Pagina hoe je je ons goed kunt bereiken.

7. Hoe pas ik mijn gegevens aan?

Je kunt zelf in Mijn Account je gegevens aanpassen. 

8. Ik ben mijn wachtwoord vergeten? Wat nu?

In het inlogscherm bij Mijn Account klik je op de link 'wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan direct per e-mail een nieuw wachtwoord.

Vragen over THEE & ACCESSOIRES

1. Waar komt de thee vandaan?

Onze thee is afkomstig van zorgvuldig geselecteerde plantages in China, Sri Lanka, Indonesië, India, Taiwan en Afrika en is waar mogelijk biologisch verbouwd. Onze kruiden zijn allemaal van biologische oorsprong en komen voornamelijk uit Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk. 

2. Hebben jullie ook caFeïne vrije thee?

Ja, wij hebben ook cafeïne vrije thee. Kijk maar eens bij ons Rooibos en Kruidenthee assortiment

3. Kan ik ook andere ingrediënten laten mengen?

Wij zijn altijd in voor nieuwe ideeën en suggesties! Neem gerust contact met ons op via info@tealifestyle.nl. Wij denken graag met je mee.

4. Wat houdt een theeabonnement in?

Alles over de mogelijkheden van ons theeabonnement vind je hier.. 

5. Hoe lang is thee houdbaar?

Thee is minimaal een jaar houdbaar. Op al onze verpakkingen vind je een houdbaarheidsdatum.

7. Hoe bereid ik de perfecte kop thee?

Bij elke thee die wij verkopen, geven we een bereidingsadvies. Dat kun je als richtlijn aanhouden voor je perfecte kopje thee. Ben je niet tevreden over de smaak? Neem even contact met ons op via info@tealifestyle.nl. We geven je graag persoonlijk advies.

8. Waarom mag ik maar 5 ingrediënten toevoegen in de Thee Mixer?

Het komt de theemelange niet ten goede om nog meer ingrediënten toe te voegen. De kracht is om het zo simpel mogelijk te houden en met 5 ingrediënten, moet dat lukken. Kom je er niet uit of wil je persoonlijk advies? Neem even contact op via info@tealifestyle.nl.

Betalen & Verzenden

1. Hoe kan ik betalen?

Alles over onze betaalmogelijkheden vind je hier

2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Alles over onze verzendmethodes vind je hier

3. Wat zijn de verzendkosten.?

Alles over onze verzendkosten vind je hier.

4. In woon in het buitenland. Kan ik ook bij jullie bestellen?

Onze verzendkosten zijn gebaseerd op verzending binnen Nederland. Als je ons een mailtje stuurt en ons vertelt welke thee en accessoires je wilt bestellen en waar we de bestelling naar toe mogen sturen, dan laten we je weten wat de kosten zijn en kun je op basis daarvan beslissen of je de bestelling wilt plaatsen. Indien akkoord, dan zorgen we dat je een betaallink ontvangt om de betaling te voldoen waarna wij voor je aan de slag gaan.

5. Hoe kan ik een cadeaubon of kortingscode inwisselen?

In het bestelproces wordt je vanzelf gewezen op de mogelijkheid om je cadeaubon of kortingscode in te wisselen.

6. Mijn cadeaubon of kortingcode werkt niet. Wat nu?

Wij helpen je graag. Neem even contact met ons op via info@tealifestyle.nl en we helpen je verder. 

Overig

1. Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?

Neem gerust contact met ons op via info@tealifestyle.nl. Wij beantwoorden graag al je vragen.